Searchresult opnieuw beste zoekmachinemarketing bureau van Nederland!

Het bedrijf waar ik werk, zoekmachinemarketing bureau Searchresult, is voor het 2e opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het beste zoekmachinemarketing bureau van Nederland in de Emerce 100. Een prestatie waar we bij Searchresult allemaal trots op zijn!
Nummer 1 positie geprolongeerd!
Directeur Gert Jan Delcliseur: “een eerste plaats in de Emerce 100 is sowieso een fantastisch resultaat, maar twee jaar op een rij is helemaal bijzonder. Ik ben er ontzettend trots op en wil onze klanten bedanken voor de samenwerking die dit resultaat mogelijk heeft gemaakt ”.
Zoekmachine marketing niet zien als een éénmalig project
In de visie van Searchresult is zoekmachine marketing veel meer dan het toepassen van handige trucs of het schrijven van een adviesrapport. Delcliseur: “als je op een effectieve manier zoekmachine marketing wil bedrijven moet je dat aanpakken als een proces, niet als een éénmalig project”. Searchresult heeft daarvoor een klein team van zeer betrokken consultants in dienst. Zij brengen de kennis van zoekmachine marketing over aan de klant, en zetten daar het optimalisatieproces in werking. Om deze processen in goede banen te leiden is het bureau uit Zaltbommel in het afgelopen jaar veel meer consultancy-georiënteerd gaan werken. Delcliseur: “dat we opnieuw nummer 1 zijn geworden is een erkenning van onze liefde voor het vak en het succes van onze aanpak”.

Over Searchresult
Searchresult is hét bureau voor zoekmachine marketing én conversie optimalisatie. Het bureau is gevestigd in Zaltbommel en is onderdeel van de LECTRIC Groep. Searchresult werkt onder andere voor opdrachtgevers als NS Hispeed, Elsevier Opleidingen, Europeesche Verzekeringen, ISBW, FrieslandCampina en E.ON Benelux. Bezoek voor meer informatie http://www.searchresult.nl.
Over de Emerce 100
De Emerce 100 is het jaarlijkse overzicht van de honderd beste bedrijven in e-business. Geen overzicht op basis van naamsbekendheid, maar een onafhankelijk imago-onderzoek uitgevoerd door TNS Nipo. Het onderzoeksbureau legt professionals op het gebied van marketing, ict- of algemeen management vragen voor over hun ervaringen met dienstverleners op het gebied van online marketing en e-business. De vragen zijn gericht op de criteria  kennis / knowhow, prijs-kwaliteitsverhouding, betrouwbaarheid, flexibiliteit. Lees hier meer over hoe de Emerce 100 tot stand komt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *